Złóż zamówienie do niedzieli 18 grudnia z gwarancją dostawy przed Świętami.

Złóż zamówienie z zakładki "Dostępne od ręki" do 20.12 do godziny 12:00, a wyślemy je jeszcze przed świętami.

Brak produktów w koszyku.

Brak produktów w koszyku.

Zwroty/Wymiany/Reklamacje

Informacje dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji:

ZWROT

Klient ma prawo dokonać zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał – wraz z nieoderwanymi metkami.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij formularz (Pobierz formularz). Na rozpatrzenie
zwrotu mamy 14 dni od zgłoszenia go przez Ciebie, gdy rozpatrzymy go pozytywnie, zwrotu
środków dokonamy na wskazany przez Ciebie w formularzu numer konta. Koszty zwrotu ponosi klient

WYMIANA

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Wymieniany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał – wraz z nieoderwanymi metkami.
W przypadku wymiany, koszty przesyłki w jedną stronę pokrywa kupujący, wysyłka z magazynu odbywa się na nasz koszt.
Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Jeśli chcesz dokonać wymiany, wypełnij formularz (Pobierz formularz).

REKLAMACJA

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad
fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zamówionym. W takim przypadku prosimy o
odesłanie towaru wraz z formularzem przesyłką pocztową ekonomiczną.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym
towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na
inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (wyczerpanie towaru), Sklep Bykrawcowa
zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, obecnie dostępne w Sklepie towary.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy za
pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji. Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji, wypełnij formularz (Pobierz formularz).

Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki

W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami: [email protected]